Karczma na równicy

Noclegi Zakopane

Off 99
1 vote, 2.00 avg. rating (58% score)

Noclegi Zakopane (4)Wzięliśmy kilka dni urlopu i pojechaliśmy pozwiedzać Kraków. Pogoda była piękna, tak że w dwa dni zwiedziliśmy najważniejsze miejsca w Krakowie. Syn miał cichą nadzieje, że wybierzemy się jeszcze w góry, choć na jeden dzień. Kraków nie bardzo go interesował, w przeciwieństwie do nas. Ja byłam zachwycona pałacem na Wawelu. Dla naszego syna to było mało. Wyjazd w góry musieliśmy jakoś szybko zaplanować. Razem szukaliśmy, noclegi Zakopane. Najszybciej znalazł Adaś, bo to jemu najbardziej zależało. Znaleźliśmy potem jeszcze kilka miejsc i wybraliśmy jedno prawie w Centrum Zakopanego. Trochę było gwarno, ale za to wszędzie blisko. Można było zrobić sobie wycieczkę dorożką z góralem w świątecznym ubraniu. Nie korzystaliśmy jednak z takiej wycieczki, bo bardziej nas kręciło chodzenie po górach. Mieliśmy ze sobą adidasy i plecaki tak jak zawsze. Nigdy nie wiadomo co nam przyjdzie do głowy. Pogoda była rewelacyjna, dużo słońca, ale nie upalnie, akurat na wycieczki piesze. Przy okazji zwiedziliśmy najstarszy cmentarz w Zakopanem.

Pozostałe artykuły o turystyce oraz rekreacji:

About the author /

admin

Ankieta:

Czy w Gdańsku oraz okolicach znajduje się dużo ciekawych atrakcji turystycznych?

View Results

Loading ... Loading ...

To 3 komentarzy:

Kategorie

Turystyka:

• Apartamenty Kraków

Kraków bez wątpienia kryje w sobie całą masę urokliwych zakątków i wspaniałych zabytków. Nie bez powodu znalazł się na 7. miejscu listy najpiękniejszych miast świata. Każdego roku przyciąga więc ogromną liczbę turystów różnej narodowości. Ponieważ zwiedzenie go w jeden dzień jest  zwyczajnie niemożliwe, osobom chętnym na dokładniejsze zapoznanie się z Wawelem, Sukiennicami czy Kościołem Mariackim…

• Paralotnie kurs

Paralotniarstwo w ostatnim czasie zyskuje coraz większą popularność. Ten sport ekstremalny pojawił się w naszym kraju pod koniec lat 80. Z roku na rok rośnie liczba osób uprawiających ten sport. Paralotnia może być wyposażona w napęd mechaniczny. Nie posiada sztywnych części konstrukcyjnych. Pilot siedzi w uprzęży i steruje za pomocą linek. Bezpieczne sterowanie paralotnią wymaga…